Коротко про діяльність
З
1996 по 2001 роки навчався у Вінницькому державному педагогічному
інституті на Педагогічно-індустріальний факультеті, що готував фахівців
для викладання у школах учителів трудового навчання. Під час навчання
подобались загальнотехнічні дисципліни, практикуми в майстернях.
Відвідував гурток з інформатики.
Навчаючись на п'ятому курсі закінчив курси користувача ПЕОМ при Вінницькому ВПУ №4.
Навчаючись на п'ятому курсі закінчив курси користувача ПЕОМ при Вінницькому ВПУ №4.
Закінчував
навчання вже в перейменованому Вінницькому державному педагогічному
університеті імені М. Коцюбинського і завершив навчання з дипломом з
відзнакою.
Тема дипломної роботи «Формування дизайнерських знань та умінь в учнів 7-9-х класів».
Тема дипломної роботи «Формування дизайнерських знань та умінь в учнів 7-9-х класів».
Ще навчаючись на 5 курсі (квітень 2001 року) влаштувався на роботу учителем трудового навчання в школу №34 де працюю нині.
Відразу
почав працювати над поновленням та розширенням
матеріально-технологічної бази шкільної майстерні. Поступово
створювалися умови для продуктивної діяльності учнів.
Проводився
пошук власної системи роботи, ознайомлювався з досвідом колег міста,
перспективними науковими розробками. Почало визначатися коло організаційно-методичних
проблем, які зацікавили та спонукали для пошуку шляхів їх вирішення.
Протягом 2001 - 2007 років відбувалось накопичення та систематизація
власного досвіду.
Можна виділити чотири напрямки пошукової методичної роботи:
• використання інформаційних технологій у професійній діяльності учителя трудового навчання;
• теорія та методика навчання художньому конструюванню учнів;
• адаптація видів декоративно-ужиткового мистецтва до умов сучасної шкільної майстерні;
• організація продуктивної діяльності учнів під час виконання практичних робіт.
З
2008 року по 2010 рік був співробітником «Лабораторії
інформаційно-комунікаційних технології» яка існує при
Фізико-математичній гімназії №17. Розроблено ряд курсів з трудового
навчання для дистанційної освіти для різних класів. Робота
продовжується.
З
лютого 2009 року по 2014 рік в рамках діяльності лабораторії «Інформатизація
трудового навчання» був створений та розвивався сайт
http://trudove.org.ua.
Починаючи з 2015 року досвід викладаю на ряді блогів на сервісі blogspot:
- https://self-edu-lerom9.blogspot.com/ матеріали самоосвіти;
- https://litn-34.blogspot.com/ матеріали Лабораторії інформатизації трудового навчання;
- http://trudove34.blogspot.com/ матеріали для учнів.
Починаючи з 2015 року досвід викладаю на ряді блогів на сервісі blogspot:
- https://self-edu-lerom9.blogspot.com/ матеріали самоосвіти;
- https://litn-34.blogspot.com/ матеріали Лабораторії інформатизації трудового навчання;
- http://trudove34.blogspot.com/ матеріали для учнів.
Вінницький
обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників у 2010
році вивчав мій досвід та рекомендував для поширення (протокол №7 засідання
науково-методичної ради ВОІПОПП від 20 грудня 2010 року).
У 2010, 2011, 2012, 2013 роках член журі IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання.
З 2012 року член редакційної ради періодичного фахового видання «Трудове навчання» видавництва «Шкільний світ».
З
2014 року є керівником авторської творчої майстерні при кафедрі
екології та природничо-математичних дисциплін за рішенням Вченої ради
Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних
працівників від 30 січня 2014 року, протокол №1ВР.
Маю призерів ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання.
Нагороджений багатьма подяками та грамотами Міського департаменту освіти та Обласного департаменту освіти та науки України.
У 2019 році проходив чергову атестацію на підтвердження учителя вищої категорії та звання учитель-методист.
У 2019 році проходив чергову атестацію на підтвердження учителя вищої категорії та звання учитель-методист.
Немає коментарів:
Дописати коментар